logo-mini
privacy-policy-faradesk

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران فرادسک

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران فرادسک

شرکت نرم افزاری آسان افزار تولید کننده نرم افزار ریموت دسکتاپ فرادسک ، متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. بدین منظور خود را ملزم به رعایت  استانداردهای جهانی مورد نیاز در جمع‌آوری و حفاظت داده‌ها، می‌داند. در این متن، سیاست‌های شرکت نرم افزاری آسان افزار تولید کننده نرم افزار ریموت دسکتاپ فرادسک  را درمورد نحوه حفاظت از داده‌ها و حفظ حریم خصوصی افراد بیان می کند.
مشاهده صفحات وب‌سایت‌های ما (*.faradesk.ir/.com/.net/.org/.info/.co) و استفاده از بسیاری خدمات ارایه شده در این وب‌سایت‌ها نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمی‌باشد اما برخی موارد دریافت محصولات یا خدمات نیازمند اطلاعات شخصی شما می‌باشد. شرکت نرم افزاری آسان افزار تولید کننده نرم افزار ریموت دسکتاپ فرادسک ، در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما می‌شود و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی‌کند. در ادامه اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌شود و نحوه جمع‌آوری آن‌ها آمده است.
چگونگی جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات کاربران

اطلاعات جمع آوری شده از طریق وب سایت:
در صورتی که شما در یکی از وب‌سایت‌های ما (*.faradesk.ir/.com/.net/.org/.info/.co) حساب کاربری ایجاد نمایید، محصولات ما را سفارش داده و خریداری نمایید، از خدمات ما استفاده کرده و از ما تقاضای اطلاعات کنید اطلاعات شخصی شما در اختیار ما قرار می‌گیرد.
اطلاعاتی که ما درباره شما جمع آوری و نگه داری می‌کنیم به دو شکل زیر می‌باشد:

الف-    اطلاعاتی که شما خود در اختیار ما قرار می‌دهید که شامل موارد زیر هستند(موارد ۱ تا ۴ الزامی نمی‌باشند و برای صدور فاکتور الکترونیکی در صورت خرید محصولات از طریق سایت به کار برده می شوند):

          ۱-   نام و نام خانوادگی

          ۲-   شماره تلفن وفکس

          ۳-    کد ملی

          ۴-     آدرس و کد پستی

          ۵-    آدرس پست الکترونیکی شما

          ۶-    اطلاعات حساب بانکی شما با رعایت موارد امنیتی (در صورتی که از سایت خرید داشته باشید)

          ۷-    اطلاعات دیگری که شما در اختیار ما قرار داده‌اید: برای مثال زمانی که با پشتیانی فرادسک تماس می‌گیرید ،اطلاعات رایانه شخصی شما مورد نیاز ما می‌باشد.

ب-    برخی اطلاعات دیگر به صورت اتوماتیک از شما دریافت می‌شود که شامل موارد زیر می‌باشد:

          ۱-   تاریخ و زمانی که وارد سایت ما شده اید و مدت زمانی که در سایت هستید.

          ۲-  صفحات مشاهده شده توسط شما

          ۳-   آدرس IP کامپیوتر شما

          ۴-   نام و نسخه سیستم عامل و browser کامپیوتر شما. به عنوان مثال Windows 7/IE 9

          ۵-   اطلاعات استانداردی که توسط browser فرستاده می‌شود.

لازم به ذکر است که این اطلاعات جمع‌آوری شده امکان شناسایی کاربران را برای ما فراهم نمی‌کند. هدف ما از دریافت این اطلاعات استفاده از آنها در تحلیل  عملکرد کاربران سایت می‌باشد تا بتوانیم در خدمت‌رسانی بهتر عمل کنیم.

کاربرد اطلاعات جمع‌آوری شده

  • پیگیری و تکمیل سفارش شما
  • ارسال اطلاعیه‎ها و مطالب لازم به مشتریان
  • ارسال تبلیغات و خبرنامه
  • اطمینان از عملکرد صحیح سایت در شرایط مختلف کاربران سایت (مرورگرها و سیستم عامل‌های مختلف مورد استفاده)
  • دریافت آمارهای مختلف از کاربران و نحوه استفاده‌ی آن‌ها از سایت و خدمات آن
  • دریافت اطلاعات و نظرات از مشتریان در مورد محصولات و خدمات با هدف بهبود  عملکرد و کسب رضایت بیشتر آن‌ها

کوکی‌ها

کوکی‌ها فایل‌های متنی کوچکی هستند که توسط وب‌سایت برای حفظ اطلاعات بر روی کامپیوتر شما قرار می‌گیرند تا با استفاده از آنها از ورود مجدد اطلاعات خودداری شده و در وقت شما صرفه‌جویی شود.
اطلاعات به‌دست آمده از طریق کوکی‌ها در شناسایی مراجعه مجدد کاربران کاربرد دارد و موجب می‌شوند کاربران راحت‌تر از سایت بازدید نمایند. لازم به ذکر است که هر شخص به دلخواه می‌تواند کوکی‎ها را در هر زمان از روی سیستم خود حذف نماید. به یاد داشته باشید اگر آنها را حذف کنید، تمامی تنظیمات مانند نام کاربری و رمز عبور ذخیره شده می‌بایست در زمان مراجعه بعدی دوباره وارد شود.

اطلاعات جمع آوری شده از طریق نرم افزار فرادسک:

  1. تاریخ و زمان اجرای نرم افزار
  2. مدت زمانی که از نرم افزار استفاده کرده اید
  3. شناسه دستگاه شما و شناسه دستگاهی که به آن متصل شده اید
  4. اطلاعات شبکه دستگاه شما مانند آدرس آی پی و مک آدرس
  5. نسخه ویندوز شما
  6. رزولوشن تصویر و کیفیت اتصال اینترنتی شما
  7. گزارش بروز خطاهای نرم افزار فرادسک
  8. کلیه رخداد هایی که درحین اتصال بین دو کامپیوتر اتفاق می افتد مانند: شروع و پایان اتصال ، چت ، انتقال فایل

 

انتقال اطلاعات شخصی به اشخاص ثالث

شرکت نرم‌افزاری آسان افزار خود را در حفاظت از اطلاعات شخصی شما مسئول دانسته و اطلاعات شما را در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار نمی‌دهد؛ به‌جز در مواردی که در قانون ذکر شده باشد و یا با شکایت شاکی خصوصی و حکم دادگاه اطلاعات در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گیرد.

تماس با کاربران

تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما، راه های ارتباطی رسمی  ذکر شده در سایت یعنی www.faradesk.ir است و با هيچ روش ديگری جز ارسال نامه از آدرس‌های رسمی و تاييد شده در سايت، با شما تماس گرفته نمی‌شود.
برای تماس با فرادسک ، فقط آدرس های ايميل ذکر شده در بخش ارتباط با ما مجاز می باشند.

تغییرات در بیانیه سیاست حفظ محرمانگی

ما این حق را برای خود محفوظ می‌دانیم که در هر زمانی این بیانیه را ویرایش نموده و تغییرات خود را اعمال نماییم. در این شرایط کاربر موظف است که آخرین تغییرات را در بیانیه از طریق سایت مشاهده نموده و از آن مطلع شود. البته تغییرات احتمالی ممکن است از روش‌هایی چون ایمیل یا اعلامیه در سایت به اطلاع شما رسانیده شود.


نظر بدهید